ما همه سرباز توییم میرحسین گوش به فرمان توییم میرحسین

تا آخرین قطره خون در راه سبز میرحسین ایستاده ایم.

3 پاسخ to “ما همه سرباز توییم میرحسین گوش به فرمان توییم میرحسین”

  1. آراد Says:

    جناب دیاکو
    خواهش می کنم یه ذره به این شعاری که می دین دقت کنید. این شعار تقلیدی از آن شعار اول انقلاب بود که به خمینی می دادند. به نظر من تفاوت اساسی که این روزها با انقلاب 57 دارد اینست که الان مردم چشم و گوش بسته دنباله رو فرد و یا تفکری نیستند. این شعار تداعی کننده همانند حرکت گوسفندوار است. ما نباید سرباز و گوش به فرمان میرحسین یا هر کس دیگری باشیم. ما باید سریاز اندیشه و خرد خود باشیم. آقای موسوی خود می گوید من دنباله رو مردم هستم و این یعنی فرایند دموکراتیک برای یک حکومت که منتخبان ملت در آن دنباله رو ملت هستند و نه ملت دنباله رو رهبران حکومت.

    • دیاکو Says:

      جناب آراد
      من کاملاً با شما موافقم. هیچگاه نباید گوسفندوار دنبال یکی افتاد و هرچه او گفت ما هم برویم همان را بکنیم. من هم مثل تو به شعار «ما همه سرباز توئیم….» اعتقاد ندارم. اما اینکه چرا این شعار را مطرح کردم به این خاطر بود که بگویم ما می توانیم دولت کودتا و پاسدار و بسیجی که 30 سال است به مردم ظلم می کنند را با همان سلاح خودشان از پا در بیاوریم. هدف دیگر این شعار آن بود که دولت کودتا بداند اگر یک تار مو از سر موسوی کم شود ما دولت او را به همراه رهبرش به خاک سیاه می نشانیم و همچون سربازانی در راه خدمت به پیروزی جنبش سبز هستیم. می دانم مزدوران رژیم از دیدن این شعار هراسان می شوند و می دانند که موسوی در ایران تنها نیست. این شعار صرفاً به این معنا است که ما ملت ایران محکم پشت سر موسوی ایستاده ایم و حاضر هستیم تا آخرین قطره خون خود را در راه سبز آزادی فدا کنیم؛ فقط همین

  2. سيامك Says:

    آقاي آراد
    من هم با دياكو و شعارش موافقم. اين شعار بدجوري اثر داره چون خيلي مزدورهاي بسيجي از اين جور شعارها ميترسند. بايد براي جلوگيري از آسيب به ميرحسين و كروبي هر كاري از دستمون مياد انجام بديم. فكر ميكنم بعضي وقتها كمي (فقط كمي) آرمانگراييمون رو فداي مصلحت جنبش بكنيم.

پاسخی بگذارید

