صحنه های جنایت روز عاشورا بصورت ویدیو سی دی در بیاورید و بین مردم شهر توزیع کنید

این بر هر ایرانی، بر هر آزاده ای، بر هر انسانی واجب است جنایتهای رژیم را در روز عاشورا را بر روی CD قرار دهد و بین مردم شهر توزیع کند. هر CD قیمتش 150 تومان است اگر هر نفر 100 سی دی رایت کند می شود 15000 هزار تومان. آیا شما حاضر نیستید 15000 تومان خرج کنید و کوچکترین کاری را برای آن جوان معصومی که زیر چرخ ماشین نیروی انتظامی له شد بکنید؟ تمام صحنه های جنایت را در یک سی دی و به فرمت ویدیو سی دی رایت کنید چون شاید بعضی از مردم کامپیوتر نداشته باشند. اما تقریباً هر خانه ای ویدیو سی دی دارد.

در قدم بعدی  بر روی سی دی ها با ماژیک سبز یادداشت کنید «صحنه های جنایت روز عاشورا توسط مزدوران نیروی انتظامی». CD ها را در صندوق پستی مردم قرار دهید؛ از زیر درب ها بیندازید تو؛ تو حیاط خانه ها بیندازید. در دانشگاهها توزیع کنید. در مدراس توزیع کنید. در متروها در اتوبوسها توزیع کنید.

اگر فقط 1000 نفر اینکار را انجام دهند 100000 خانه را مطلع کرده اید

همه بچه های شهرستانی این کار را بکنند. شهرستانها کمتر از این جنایتها دیده اند.

9 پاسخ to “صحنه های جنایت روز عاشورا بصورت ویدیو سی دی در بیاورید و بین مردم شهر توزیع کنید”

  1. ghapoochi Says:

    من شخصا حاضرم در اين امر تا 100000 سي دي خام كمك كنم

  2. rakoosh Says:

    please ayn sahneh a ra bary-e man befresteed ta beh mardo keshvar hay-e gharbi befrestam

  3. مرتضي Says:

    سلام .. ما بايد يه مجموعه .. يه مستند درست حسابي بسازيم
    مثلا با عنوان دروغ ممنوع 2
    در ادامه ي اون دروغ ممنون اولي….
    بايد يه كار درست حسابي قشنگ و تميز انجام داد …
    يه گروه بايد بشيم .. منم حاضرم كنم كـنم .. اگر پايه اي بهم خبر بده

  4. سعید Says:

    متاسفانه در روزهای اخیر دانلود کردن فایلهای یوتیوپ بسیار مشکل و حتی غیرممکن شده است. نیاز به همفکری فنی در این ضمینه داریم.

  5. sky Says:

    man daram in kar ro mikonam.ta chand roz dige cd ha ba behtarin keifiat pakhsh mishe faghat ba moshkel mali docharam. vali halesh mikonam.

  6. yek shahrestani Says:

    سلام من خیلی پایه هستم که این کار را در شهرستان خودم انجام بدم . فقط لطف کن تمام فایلهات رو برام ایمیل کن . من خودم همه رو به فرمت dat تبدیل می کنم و سی دی کرده وپخش میکنم. فقط من با یوتیوپ مشکل دارم و نمی تونم براحتی فایلها را دانلود کنم . لطفا تعدادی از اونها را حتما برام ایمیل کنین. پیشاپیش تشکر می کنم . به امیدی پیروزی جنبش راه سبز.

  7. only green Says:

    سلام من قبلا هم براتون کامنت گذاشتم ولي جوابمو نداديد. واسه همين خودم رفتم ببينم ميتونم نرم افزاري پيدا کنم يا نه. باور کندي ديگه کلافه شدم. 10 تا converter دانلود کردم. جواب نميدن. فيلم ها رو با فرمت Flv از يوتيوب ميتونم بگيرم فقط واسه تبديل مشکل دارم. جايي هم نيست که يه راست فايل avi رو بده. يه جايي هم بود که نزديک200 تا فيلم داشت با فرمت avi ولي اسم فيلم ها رو ننوشته بود که کدوم فيلم ماله چيه و من ميخواستم فيلم هاي مهم رو بگيرم. خواهش ميکنم اگه براتون زحمتي نيست فيلم ها رو برام بفرستيد يا اين که در مورد نرم افزاري که درست و حسابي بتونه کار کنه راهنماييم کنيد.
    با تشکر فراوان

پاسخی بگذارید

