اول شدن میرحسین موسوی در نظرسنجی مجله تایمز نشان از قدرت جنبش سبز است

در آخرین نظرسنجی مجله تایمز رئیس جمهور واقعی و منتخب مردم ایران، جناب میرحسین موسوی به رتبه اول صعود کرده است. این نشان از قدرت جنبش سبز است. این نشان می دهد جنبش سبز همه جا هست. این نشان می دهد جنبش سبز روز به روز پر برگ و پرشاخه تر می شود. این نشان می دهد جنبش سبز روز به روز ریشه هایش عمیقتر و محکمتر می شوند. جنبش سبز قدرت خود را به رخ دیکتاتورها و کودتاچیان کشیده است. اول شدن موسوی در نظرسنجی مجله تایمز باعث آشقته شدن روان حجت الاسلام علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد خواهد شد. این جنبش سبز، عشق است عشق

5 پاسخ to “اول شدن میرحسین موسوی در نظرسنجی مجله تایمز نشان از قدرت جنبش سبز است”

  1. فرهاد Says:

    سلام. من فکر می کنم کاسه ای زیر نیم کاسست. من بعد از اینکه حدود ده تا به رهنورد رای دادم یه دفه اون درصده هست(ستون دوم) از 98 شد 96!!!شاید این درصده یه چیزیه که ما نمی دونیم!!

    • یک نفر Says:

      درصدی که میبینی جزء صحیح متوسط درصدهایی که تا اون لحظه داده شدن. اگه یه نفر هزاران رأی داشته باشه با یکی دو تا رأی دیگه تغییر نمیکنه اما اگه رأی هاس کم باشه رو اون عددی که نمایش داده میشه تأثیر میذاره. امتیاز هم حاصلضرب درصد نمایش داده شده در تعداد آرا هستش

  2. ساویز دی Says:

    اگر قرار باشد کسی‌ ادعای سبز بودن بکند بعد ده بار به یک نفر رأی بدهد، پس تمام بسیجیهایی که آرا تا نخورده ریختند توی صندوقهای مخصوص آقای احمدی نژاد سبز بودند.سبزی فقط در گفتار نیست. اصل صداقت و پاکی‌ است. تا سیه روی شود هرکه درو غش باشد. ساویز دی

  3. مهری Says:

    خیلی خوبه که به میرحسین جناب گفتی

    میدونی چیه؟
    میرحسین خیلی مرده -خیلی آدم پاکیه
    از صورتش میشه سیرتشو دید

    آدم پاک نهادیه

    راستی کسی نمیتونه یه دعوتنامه بالاترین برا من بفرسته

    ارواح خاک ندا یه دعوتنامه برا من بفرستین

    • دیاکو Says:

      دعوت نامه بصورت تصادفی برای بعضی از کاربران مهیا شده است. این روند بصورت چرخشی برای بقیه کاربران بالاترین نیز مهیا خواهد شد. هنوز من نمی توانم دعوت نامه بفرستم ولی اگر در آینده امکان دعوت نامه برای من نیز مهیا شد، دوستان سبز را بی نصیب نمی گذارم. دعا کن که در سیستم انتخاب تصادفی بالاترین دفعه بعد آی دی من انتخاب شود تا بتوانم برای دوستان سبز سبز دعوت نامه بفرستم.

پاسخی بگذارید

